måndag 5 maj 2014

Mer rosa shopping på Freeport

                                                                                                                  
Visst behöver jag en vattenflaska som håller kylan!?
Perfekt till sommarutflykterna när drycken fort värms upp! Jag inhandlade två för att även kunna ge bort en.


Hos Adidas var det också provkollektionsdagar. Den här gången blev det inga skor för min del, men en träningsväska för 80 kronor slog jag till på. Inte för att jag tränar just nu, men tidigare har jag använt gratisväskor från bokförlag och den här känns mer rejäl.


                                                  


Temafärgen fortsatte alltså på min Freeportshopping.

2 kommentarer:

Helena sa...

Den temafärgen passar till allt! :-)
Kram

Flippis sa...

Finfin färg såklart och jag är svårt sugen på Freeport. Snart, snart är jag där! :) Längtar, Kramar