söndag 17 november 2013

Julkänsla i Göteborg

Det var nästan så att lite julkänsla infann sig när vi var i Göteborg och jag sa till Smakrådet att vi kanske skulle åka hit närmare jul.
Det finns en butik jag bara måste besöka när jag är i Göteborg - Grandma's!
Där köpte jag faktiskt julig rengöring från Maison belle som ska bli kul att testa.

Underbar gran i ett okänt skyltfönster.



Plockade med mig en julkatalog från Greengate.

Smakrådet fastnade för de stora turkosa muggarna.

Och så kikade vi på porslin.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja dom hade satt upp all julbelysning i Örebro nu såg jag i dag. Blir lite stämning:) Kram

Flippis sa...

Precis allting ser jättefint ut och hur kan jag ha missat den affären när jag varit där?? Hoppas allt är bra med dig, stora kramar

Fiona sa...

Hej Fina!
Hoppas att allt är bra med dig!
Pratade med en kompis igår som ska åka på weekendhelg i Göteborg nästa helg. Lät så himla mysigt:)
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Haaa vad kul när jag var i Göteborg för några helger sen tog jag bilder precis där med, med skyltfönstren med den fina granen och sängen!:))

Kramis fina!
Adela