måndag 19 augusti 2013

These boots are made for walking... och tofflor

Om de bara funnits i min storlek är det inte alls omöjligt att jag slagit till. Inte omöjligt alls.

Min barndoms skobutik ute på landet kan fortfarande leverera. Bara här har jag hittat de perfekta curlingkängorna. Mitt i sommaren slog jag nu till på ett par vinterstövlar på rea. Och så spanade jag in lite boots. Lite roligt att det var här grunden till Swedish Hasbeens fanns. När jag var liten köptes det mer än ett par trätofflor här.

På rea var dessa ändå dyrare...

...än dessa nyinkomna som också fanns i brunt .
 
Trätofflorna har gjort come back och finns nu såväl i modern tappning, klassiska varianter och som arbetsskor.
 

2 kommentarer:

Titti08 sa...

Trevligt med bra skoaffärer!
Kram Titti

Fiona sa...

Komstad?!
Roligt med lite nytt till fötterna med:)
Kram