fredag 30 augusti 2013

Mallorca

Det låter lite "svennigt" med Mallorca, det gör det. Men jag gillar det. Skarpt. Okej flygtid, flygplatsen är lugn och fräsch, härliga stränder blandat med liv och rörelse. Det blev Mallorca för andra gången.

Vackra färger!



Härlig utsikt från balkongen!

Lyxyachterna flockades.



Fint ska det vara! Helikopterplatta och allt.


Kunde inte se mig mätt på det här.


Älskar oliver!

 
Ungefär tre sekunder efter att bilden togs föll jag ihop på stranden av smärta. En tagg i vattnet hade borrat sig in rakt under foten. Jag höll nästan på att svimma alltså! Men det var bara till att linka vidare då vi bara var på besök.






2 kommentarer:

Titti08 sa...

Mallorca är TOPPEN....jag bodde där som ung i Palma stad, de gamla kvarteren.
Återvände många år senare...mycket var sig likt.
Det där med taggen låter obehagligt....
Kram Titti

Unknown sa...

Skulle gärna åka till Mallis! Har aldrig varit där......Kram