lördag 5 september 2020

Rituals Amsterdam collection

Idag har Rituals ett event för att promota Amsterdam collection, som tidigard bara sålts på nätet. Medlemmar som handlar för minst 450 kr får ett duschskum i full size och en tygpåse. 

Det utlovades dryck och tilltugg, men det fanns inte alls i butiken jag besökte.

Mitt köp blev det vackra ljuset, kroppskräm och en hand gel från Karma-serien.

För några veckor sedan var jag inne och frågade om de inte hade handsprit, men då fanns det bara i Samurai-doften. Nu finns det tydligen i både Karma och Sakura.

Smakrådet köpte rumsspray och hand wash. Han fick även ett litet duschskum till män på köpet.

Amsterdam collection ska inte fortsätta säljas i butik, det finns bara inne tillfälligt.

Doft av tulpan och en hint av citrus låter skumt, men doften är så behaglig. Det är en diskret och mild doft.

1 kommentar:

Titti08 sa...

Åh vad jag gillar Amsterdam collection.
Är inne på min andra omgång med handtvål och -lotion.
Doftar så GOTT.
Kram