söndag 17 september 2017

Glossybox Maria Nila

I veckan dök min Glossybox Maria Nila upp i brevlådan. Intressant det där med varför en del boxar landar i brevlådan medan andra måste hämtas ut....
I alla fall vet jag inte varför jag satsade på den här boxen. Hårprodukter är inget jag brukar grotta ner mig i. Ett bra schampo och ibland balsam är mer min grej.

I somras provade jag att göra pastellrosa slingor hemma, men de försvann direkt. Mycket jobb för inget, liksom.

Mer hur härlig ser inte den här boxen ut då? Så inbjudande både i färg, design och doft!


Boxen verkar också ha blivit hyllad av andra på nätet, men då förstår jag samtidigt inte varför det vräks ut produkter från boxen på Tradera. Om jag bara var intresserad av att testa en produkt från boxen hade jag knappast köpt den.

Jag ser i alla fall fram emot att prova produkterna! 
Schampot har jag sniffat på förut, men inte hittat i sådana här praktiska mindre förpackningar. Att köpa stora förpackningar dyrt avstår jag helst då jag är lite kräsen med schampo. Onödigt om det visar sig vara en produkt jag inte gillar, menar jag.

I allt höstrusk och murriga färger som kommer in i butikerna piggade den här boxen upp!


Inga kommentarer: