måndag 26 juni 2017

Rea överallt

Nu är sommarrean i full gång och det är ju så lockande att köpa exempelvis en strandtunika. Men när det inte finns något strandväder i sikte är det bättre att sikta in sig på annat.

Just rea är ju annars min svaghet. I natt blev det en beställning hos Odd Molly och vem kunde motstå en klänning för 20 kronor hos Lager 157?

Idag blev det en tur på staden efter ett ärende och hos Kappahl provade jag en outfit jag gillade.
Byxorna är riktigt smala nertill, men generösa upptill, vilket ger ett skönt häng framtill. 

Sweatshirten med trumpetärmar reades på 70%.

Den här vita är en storlek större och tyvärr ligger jag mellan storlekarna här.
Den riktigt vita tröjan blev fin till mitt solfräkniga ansikte.

Jag hoppas att byxorna blir nersatt lite till, då kanske jag ska fundera på att slå till.


1 kommentar:

Titti08 sa...

Ja oj vad det reas, redan på sommarkläderna.
Ska beställa lite från Odd Molly, bl.a. julklappar!
KappAhl har brukar halva reapriset. Även Lindex.
Kram Titti