fredag 14 april 2017

En sväng till Gekås

Häromdagen tog vi en liten sväng till Gekås. Tyvärr är det svårt att planera inköp eftersom det inte går att ringa och höra om en viss vara finns inne. Det är ju lite synd, tycker jag.

Jag fick syn på den här mattan som jag tyckte om. Det är just att den ser luggsliten ut som jag gillar. 
Men vad tycker ni? Är det bara tacky med fejkslitningar?


Äntligen fick jag tag på sammetsgardinerna jag var ute efter. Men jag ser här att jag måste dra ut gardinstången och breda ut gardinen lite.
Tyvärr var de naturvita slut så det fick bli likadana smutsrosa till walk in closeten, så får jag se om jag lyckas få tag i de vita senare.

Äntligen en ny Jojo Moyes bok att läsa!
Bokavdelningen på Gekås är verkligen suverän!
Det är ju alldeles nyligen som Jojo Moyes senaste (i Sverige) kom ut som pocket och den fick jag tag på.

2 kommentarer:

Titti08 sa...

Tack för tipset om boken.
Ska definitivt läsas.
Glad påsk önskar Titti från Sundsvall.
Kram

Lingonberrie sa...

Men vad fina gardiner! <3
Jag tycker att sammetsgardiner är helt underbart.
Ha en fin fin påsk!
kram L