söndag 9 februari 2014

Vår i Odd Mollybutiken på Freeport

Vad gör man en fredagkväll i februari?
Tja, man kan ju ta sig till Odd Mollybutiken på Freeport.
Det var faktiskt den enda butiken jag hann med för det fanns massor inne och jag provade och provade.
 
Vårplaggen hade kommit och det fanns en massa fina plagg. Tyvärr fanns inte min storlek på de rosa plaggen jag ville ha.
 
Att vara så gott som ensam i butiken gjorde ju sitt till, kände ingen stress och sprang fram och tillbaka ur provrummet och hämtade plagg.
 
Det var utförsäljning på andrasorterings-plagg och det fanns varierade storlekar. Basic-plaggen fanns det gott om. En del Lovely Knit fanns inne, kappor, jeans, beanies och sjalar.

Jag skulle kunna köpt hur mycket som helst!
Och det gjorde jag nästan också...

En underbar rosa hörna.
 
Som karameller tillsammans!

Skärp, sjalar, sminkväskor och torgvantar.
 
Underbara turkosa plagg!
 
En del Lovely Knit fanns inne.
 
Utförsäljning - här fanns en del godbitar.

Basicplaggen.
 


 
 
Lite konstigt var det allt att kunna "fynda" så pass nya plagg. 
 
Efter Freeport hämtade jag upp Smakrådet och for mot Gekås där vi hade en timme på oss, men hittade inga gardiner som jag tänkt.

 

4 kommentarer:

Fiona sa...

Vill ju åka dit NUUU!
Kram

Anonym sa...

Å, jag meeeeed ;-)
Där hängde ju min scarf ser jag..
mvh s*tina

Unknown sa...

Vill också dit! Kram

Flippis sa...

Ja! Nu genast, kan man inte teleportera sig?? Kramar