måndag 21 maj 2012

Presenttips med rabatt!



 
Nu närmar sig mors dag, studenten och kanske andra högtidsdagar med stormsteg. Och här kommer det perfekta presenttipset!

Varför inte ge studenten ett halsband med texten "Fy fan vad jag är bra"? Kan man ju dessutom peppa sig själv med fastän man inte är student. Jag hade i alla fall uppskattat ett sådant smycke betydligt mer än - låt säga en bricka. Tyvärr känner jag ingen som ska ta studenten.

Jag har inte hål i öronen, men tycker ändå att det här intill är läckert att ha i ett öra.

Passa på! Just nu får du 15% rabatt på allt hos decoliie.se om du uppger koden ABBE. Gäller till och med fredag ut.

Både jag, min syster och min mamma har armband med personliga budskap därifrån. Vi gav min mamma ett i födelsedagspresent med ett för henne mycket betydelsefullt budskap och hon har det alltid på sig. Hon har sagt att hon ibland tittar på det där budskapet och tar nya tag.

Här är mitt välanvända halsband från förra året:
 

Viktigt!
Ange koden ABBE i rabattkodsfältet i kassan, klicka på Aktivera och se till att 15% har dragits bort innan du genomför köpet. Missad rabatt kan ej rättas i efterhand.

4 kommentarer:

The Queen of fucking Everything sa...

Å tacktacktackTACK! Som jag grunnat på studentpresent- fixat! Kram=)

Helen sa...

Aaah jag känner en blivande student!
Tack för tipset

Lingonberrie sa...

Tittar in och önskar trevlig kväll,
kram!

Presenttips sa...

Åhh vad fint! :D