onsdag 2 maj 2012

Humanity-fynd

Visserligen skrev jag i förra inlägget att vi bara följde listan när vi var på Gekås. Och det var ju nästan sant. För visst hamnade ögonen även på en del annat som fanns precis i närheten av vad vi sökte. Och på make up-avdelningen fick jag span på de här:


Humanityarmband för 99 kronor!

Det var i alla fall enligt mig ett megafynd. Tyvärr fanns de bara i dessa färger, och fastän jag är lite tveksam till någon kunde jag bara inte låta bli. Och den turkosa blir nog skitfin med lite solbränna. Ett perfekt presenttips kanske?

6 kommentarer:

Pernilla sa...

Vilket fynd! Undra hur länge de finns kvar..jag ska dit till helgen kanske. Ska du sälja ngt är jag spekulant;-))Kraaaam

Unknown sa...

99 spänn! Det var inga dåliga fynd! Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Wow, det kan man ju kalla superfynd. Tror som du att de turkosa blir klockrena i sommar. De andra var också snygga :)

kram
/Vivvi

VivanDivanGoesFashion sa...

Wow, det kan man ju kalla superfynd. Tror som du att de turkosa blir klockrena i sommar. De andra var också snygga :)

kram
/Vivvi

HOUSE of ADELA sa...

Jättefina och jag tycker som du att det turkosa till brunbränna är så snyggt! Läser och läser och läser i fatt alla fina bloggar jag inte hunnit igenom på ett tag...läste ditt inlägg om någon och den hemska sjukdomen cancer...usch hoppas på allt gott!

Kramar
Adela

Charlotte sa...

Vilket fynd!
Man kan nästan undra om det blir några pengar kvar till välgörenhet?

Var de inte liten del som gick till
någon form av välgörenhet, har för mig det..
Alltid trevligt med lite shopping,
att besöka Odd molly butiken är ju bara så underbart!
Inte alls avis... :-)

De rätt ok, med mig förutom att jag har ont i min rygg...
Igen.. :(

Det verkar som blogg mallen har ändrat form..Jag håller på att blir tokig!

Ha det bra fina du!
Kram