torsdag 6 augusti 2020

it's a must!

De senaste åren har jag blivit mustgalen. Jag anser egentligen att det första glaset must vid jul, ska avnjutas tillsammans med julmat. 

De senaste två åren har jag dock efter jul hamstrat nust så att det räcker till påsk. Och efter påsk har jag köpt på mig några extra flaskor att njuta av. Men sen har det varit uppehåll till det där första glaset till jul igen 

Häromdagen var jag dock inom Lidl och fick syn på sommarmust. Det var jag ju tvungen att testa! Tyvärr fanns ingen light.

Den var billigare än den vanliga musten och jag tyckte den var något sötare, men det kan ju bero på att det var original och inte light.

Definitivt värd att testa för de som har mustabstinens. Själv har jag för första gången fortfarande must kvar i skafferiet så här långt efter påsk 

Inga kommentarer: