söndag 17 december 2017

Lucka 11-17

Då var det dags för veckans luckor.

I vanlig ordning börjar jag med Molton Brown:
Endast sex produkter då Luciaboxen saknades i min kalender. Jag har inte sett så många andra på nätet som har den här, så jag är inte säker på vad som fanns i den boxen. Om det var en handtvål är det ju trist, måste jag säga. Men tur att det inte var doftljuset i alla fall.
En hel serie med ylang-ylang; body polisher, body wash, body lotion och doftljus. Dessutom body wash med doft av ginger lily och stjärnanis samt svarpeppar.

Skincity
Här var det fuktgivande dagkräm från Jurlique, peeling från Maria Åkerberg, dream tint och lip & cheek stain från Jane Iredale, ansiktsolja från Dermalogica, make up-svamp från Skincity, cleanser från Cicamed och CC kräm från Biodroga MD.

Rituals
Duschskum, scrub, bed & bodymist, lugnande serum, 2-in-1 dusch och schampo till Smakrådet, doftljus och tvål. Det är väl den lilla tvålen som går bort här. Det var länge sedan jag slutade använda hård tvål.

Den lilla misten använder jag inte till kroppen, men är underbar att ibland spruta över kudde och täcke.

Vi var iväg på julbord med släkten i fredags kväll, sov över och passade på att kika i butiker på vägen hem. Sedan började det toksnöa så man fick ta det så lugnt  även på motorvägen. Väl hemma var hela staden insvept i ett vitt täcke så det blev en värmande brasa där på sena kvällen.


1 kommentar:

Titti08 sa...

Kul se vad som finns i kalendrarna.
Här ska lilla julafton firas med barn o barn-barn.
Reser till Göteborg över julen , till äldsta barnet.
Kram