måndag 27 november 2017

Molton Browns julkalender

I veckan fick jag hem Molton Browns fina julkalender. Inköpt med en massa rabatt och eftersom den tog slut i omgångar är jag så nöjd över att jag fick tag i den till slut. Nu är den helt slutsåld hos Åhléns, men kan finnas kvar på varuhus i Göteborg och Stockholm.
Det är en gedigen och riktigt fin kalender i tjock kartong med silvrig platta, rosett och bjällror.

Inuti finns små förpackningar att öppna, en för varje dag...eller?

Lite konstigt att det fanns lite utrymme kvar mellan boxarna, så av någon anledning började jag räkna boxarna. Och igen. Till slut letade jag rätt på dem i tur och ordning men hittade inte nummer 13. Smakrådet fick också kontrollräkna.

Nope, en box för lite var det. Snopet! Speciellt för en så dyr kalender. 
Jag förstod ju att jag inte skulle kunna få en ny eftersom de är slutsålda, men ringde ändå kundtjänst. Där fick jag ett väldigt trevligt bemötande och det löste sig ganska bra, trots allt.

1 kommentar:

Titti08 sa...

Du får visa innehållet. Spännande.
Kram Titti