torsdag 9 maj 2013

Provkollektionen på Freeport

Varje år bjuder Freeport in till VIP-kväll då det bjuds på något att äta och dricka samt erbjudanden i flera av butikerna. Detta är något vi inte vill missa. I helgen som gick var det olika sorters grillad korv som stod på menyn och jag måste säga att lammkorven var fantastisk.

Men första stoppet var givetvis Odd Mollybutiken. Fortfarande fanns det mycket kvar från provkollektionen. Eftersom jag skulle shoppa lite åt Syster Abbe plockade jag raskt på mig flera fina plagg. Hade jag själv kunnat ha storlek 1 hade jag köpt en hel del. Men efter att ha skickat bilder och pratat flera gånger föll Syster Abbes val på ett (!) plagg. Galna kvinna!
Otroligt vacker blus, men inte jättebillig!

Vackra klänningar för 300 kr/st.
Jag älskar min Saraband och hade gärna haft en i guld.

Sidenlinnena kostade 150 kr.


 
Faktiskt hittade jag två kjolar till mig själv, från provkollektionen. Mycket billiga och bra! Visar mina köp en annan gång.

4 kommentarer:

Fiona sa...

Fasoken att man inte bor närmre (fast å andra sidan hade jag väl sprängt väggarna i huset...)
Ska bli kul att se dina fynd:)
Kram

Unknown sa...

Och varför är man inte en 1:a?! Kram!

Gamla mamman sa...

Kul! Och jag som är i närheten. Hm.... det tål att tänkas på ;-) Apropå katterna på balkongen - har inte satt upp nät (bor på tredje), och hoppas att det går bra. De får inte vara där när jag inte är hemma, men det verkar inte vara någon risk för att de ska ramla ner eftersom de inte kan hoppa upp på räcket.

Kram!

Flippis sa...

Säger som Fiona, attans att man inte bor närmare..fast bra för plånboken förstås. jag har varit där en gång och hittade massa kul i andra affärer också. Klemar