måndag 19 mars 2012

Freeport - bildkavalkad

VIP-kväll på Freeport kunde jag ju inte missa! Det är så trevligt att strosa runt i butikerna och se vad de har för erbjudanden, och så bjuds det på goda tilltugg. Det bjöds även på vin och det är ju lite ovanligt för en söndagkväll, men det unnade jag mig.

Inte så mycket intressant i Odd Mollybutiken att prova i storlek 3, men för alla med mindre storlek var det nog ett litet paradis. Speciellt provkollektionshörnan där även jag insöp ljuvligheterna trots att jag bara kunde titta. De sex första bilderna är alla från hörnan med storlek 1 nedsatta med 70%.

En drömklänning i finaste färgen!
Fanns även i brunt.

En sådan här har jag försökt fånga på Tradera.

Cool wool-tröja eller nåt?

Åh, rosa jacka och kappa med fin baksida!

Mössorna gick fort åt.




Rosa karamell som tyvärr fick hänga kvar.




Butiken var ganska tom i början men fylldes snabbt med folk och jag hittade Christina och Pernilla i vimlet. Bestämde mig tidigt för en lila tunika. Gjorde tabben att ta med den i fel storlek till provrummet, och sedan var min storlek borta.

10 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Så mycket fint!! Varför har jag flyttat från västkusten... Vilken otur med tunikan! Men den dyker säkert upp igen.

Kram kram

Unknown sa...

Oj så mycket vackert....synd att man ska bo så långt därifrån

Det där rosa jackan såg vacker ut, speciellt därbak.

Men men det brukar ju bli några vändor under det varma halvåret. =)

Kram på dig!

Dr Molly sa...

Oh vad mycket fint! jag hade nog inte kunnat motstå en 2nd hand brand new dress. Även om jag har ägt en och sålt igen redan... KRAM

K. sa...

Det var ju mycket fint! Sist jag var där var det riktigt urplockat. Vilka härliga färger! Kram

Lingonberrie sa...

Så mycket fint och massa härligt rosa som man vill klämma på. Vilken höjdarotur med tunikan men hoppas du hittade något annat roligt.

kramar

Lindas stil sa...

Halloj! En liten fråga, såg du några korta sammetsjackor (ser de långa på bilderna) där? Är lite på halvjakt efter en, helst i brunt nämlisch. Önskar dig en fin vecka! Kram Linda

Lindas stil sa...

Halloj! En liten fråga, såg du några korta sammetsjackor (ser de långa på bilderna) där? Är lite på halvjakt efter en, helst i brunt nämlisch. Önskar dig en fin vecka! Kram Linda

Solid sa...

Hej!
Så mycket fint och uch vilken otur med tunikan.
Kram från Eva

Maria Ikola sa...

Wow, tack för bilderna! Blir jättesnål.

Fröken Abbe sa...

Linda: Om du menar drama jacket så fanns det! Lycka till!