måndag 28 februari 2011

Fröken Abbe jämför med produktbilden: Crochet Jacket

På den lilla turen häromdagen plockade Smakrådet fram den här åt mig, för han tyckte jag skulle prova den. Jag kan ju säga att det inte alls varit en modell som lockat mig, men när han nu frivilligt plockade bland mollysarna ville jag ju prova den åt honom.

Den kändes helt normal i storleken. Ganska kort i midjan, men väldigt långa ärmar. Eftersom det finns dragkedja i ärmslutet var det dock inga problem att vika upp dem, men jag vet inte om det blev så snyggt.

 
                                  Här är ena ärmen uppvikt och den andra nere.

På dragkedjan finns en liten söt men diskret pinuppa.

3 kommentarer:

Johanssonskan sa...

Långa armar är blä.... man missar ju dragkedjedetaljen.... *stön* å jag som var lite pigg på en sånhär :-( Men nix... INTE med armlängden... Köpte du ?
♥Åsa

Helen sa...

Jag får alltid vika upp ärmar annars, så då är den nog inget för mig. =(
Vilken söt liten pinuppa!

Carinale sa...

Så nedrans typiskt, jag upplever att det är långa armar på ALLA Odd Mollyplagg, eller så är det att jag har korta ärmar.
Men just när man kräver lite större storlek över bysten så blir armarna på automatik långa som tusan - inge fint